Оплата в интернет-магазине Astore з Apple технікою з використанням криптовалют

Готівковий розрахунок

Покупець може сплатити замовлення готівкою при отриманні за адресою: місто Київ, вулиця Володимира Антоновича 39 ( мапа проїзду ). або в одному з пунктів видачі компанії Нова Пошта у Вашому місті. Ми надамо можливість переглянути товар перед оплатою.

 

Безготівковий розрахунок

Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться менеджер для уточнення деталей замовлення, надішле Вам рахунок-фактуру* від ФОП 2-ї групи**, який Ви зможете оплатити у касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої компанії. Для юридичних надається пакет всіх необхідних документів. Доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок.

* Просимо звернути увагу - рахунок-фактура дійсна 2 робочі дні з моменту відправки.

** При оплаті за безготівковою формою комісія складає +8% до суми замовлення.

 

Оплата криптовалютою

Ви можете оплатити замовлення криптовалюти USDT, BUSD комісія складає +1% до суми замовлення. При обробці замовлення наш менеджер зв'яжеться з вами та надасть посилання на оплату. Посилання дійсне протягом 30 хвилин. Якщо ви не встигли зробити переклад протягом цього часу, будь ласка, зверніться до нашого контактного центру для отримання нового посилання.

 

Оплата карткою у магазині AStore

Ви можете сплатити замовлення за допомогою терміналу в магазині за адресою:

місто Київ, вулиця Володимира Антоновича 39 ( мапа проїзду ). При оплаті в магазині карткою за терміналом комісія складає +5% до суми замовлення. Оплата карткою за допомогою терміналу в інших містах, на жаль, недоступна.

 

Оплата післяплатою "Нова Пошта"

Ми надсилаємо посилки виключно за умови 100% передоплати. Доступні способи оплати:

  • на картку (IBAN) – +2% до вартості замовлення;
  • На рахунок ФОП 2-ї групи - +8% вартості замовлення;
  • Криптовалютою - +1% вартості замовлення.

Відправлення посилок післяплатою не здійснюється. Це з двома причинами:

  1. Збільшилась кількість випадків шахрайства.
  2. Часто виникають ситуації, коли клієнти оформляють замовлення, але не забирають його, створюючи незручності для нас та перевізника.

Звертаємо увагу, що після внесення передоплати можливе повернення коштів у разі скасування замовлення до його надсилання.

.

icon_callback icon_teleg icon_email