Гарантия и сервис
Сервисное обслуживание
Весь ассортимент продукции, который представлен в интернет-магазине aStore, имеет гарантию от 14 дней до 36 месяцев.
aStore осуществляет гарантийный и постгарантийный ремонт техники, которая была куплена у нас. Для диагностики техники требуется не более 14 рабочих дней, а ремонт занимает до 30 рабочих дней* (не считая времени, затраченного на диагностику). Условия гарантийных обязательств регулируются "Законом Украины о защите прав потребителей" и приведены ниже.
*Во время военного положения сроки сервисного обслуживания могут быть увеличены.
Гарантийные обязательства
Гарантійне зобов’язання згiдно "Закону України про захист прав споживачів"
1. Умови надання гарантії:
1.1. Термін гарантії обраховується з дня отримання товару Покупцем.
1.2. У разі якщо вищезазначений товар (обладнання) протягом гарантійного терміну вийде з ладу не з вини Покупця, продавець (постачальник) зобов'язується провести ремонт або заміну дефектного обладнання без додаткової оплати. Закінчення гарантійного терміну означає вичерпання дії гарантійних зобов'язань виробника (продавця), в подальшому ремонт товару проводиться виключно коштом покупця.
1.3. На гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника на товарі, відсутності пошкоджень товару, які могли викликати несправність, за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням.
1.4. Гарантійний ремонт та обслуговування проводяться протягом 30 робочих днів в сервісному центрі продавця товару, тільки за умови пред'явлення відповідних документів, а саме: справжнього гарантійного талона, платіжного документу про придбання товару в нашій мережі. Гарантійний строк продовжується на час проведення ремонту.
2.Умови втрати можливості гарантійного обслуговування:
2.1. У разі виходу товару з ладу з вини споживача (невиконання правил експлуатації), відсутності передбачених експлуатаційними документами пломб, гарантійного талона, відповідних платіжних документів (п. 3 ) споживач втрачає право на гарантійне обслуговування.
Також продавець знімає з себе гарантійні зобов'язання у випадках:
- наявності на товарі механічних, хімічних, термічних, та інших пошкодженнях обладнання;
- використання не ліцензійного програмного забезпечення та несанкціоноване втручання в програмне забезпечення товару;
- виходу з ладу товару з причин недотримання правил установки і експлуатації обладнання;
- несанкціонованого втручання в корпус товару (розкриття, порушення цілісності корпусу товару), ремонту або модернізації техніки неуповноваженими особами;
- виходу з ладу інтерфейсних портів зі слідами термічного внутрішнього пошкодження;
- використання товару не за призначенням, порушення умов експлуатації.
3.Випадки які не покриваються гарантійним обслуговуванням:
3.1. Гарантія не поширюється на витратні матеріали та інші вузли, що мають природний обмежений період експлуатації (акумуляторна батарея та ін.).
3.2. Продавець не несе відповідальності за ненавмисне блокування всіх або частини функцій товару, неправильну роботу неліцензійного програмного забезпечення і не дає безкоштовних консультацій з цих питань.
3.3. Оновлення програмного забезпечення товару яке не потребує механічного втручання, відноситься до технічного обслуговування товару та не є дефектом. Також налаштування додаткових функцій товару, які не передбачені базовими налаштуваннями, не є виробничими дефектами та не входить до гарантійного обслуговування.
3.4. Гарантія не поширюється на шкоду, заподіяну іншому обладнанню.
4.Додаткові умови:
4.1. При зверненні з претензіями з приводу роботи придбаної техніки, викликаними не ознайомленням покупця з експлуатаційними документами товару, продавець має право стягувати плату за проведення консультацій.
4.2. На період гарантійного ремонту аналогічне справне устаткування видається, за деяким виключенням (детальну інформацію уточнити у продавця).
4.3. Недоотриманий, в зв'язку з появою несправності, прибуток та інші непрямі витрати або втрати не підлягають відшкодуванню.
4.4. Всі транспортні витрати відносяться за рахунок покупця і не підлягають відшкодуванню.
4.5. Інформація стосовно: основних споживчих властивостей товару, заводський номер, дата виготовлення, гарантійні зобов'язання виробника у тому числі гарантійний термін зберігання та гарантійний термін експлуатації товару, правила та умови ефективного і безпечного використання товару, термін служби (придатності) товару, відомості про дії споживача після його закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій, найменування та адреса виробника і підприємства, яке виконує його функції щодо виконання вимог споживача, а також проводитиме гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійну заміну зазначена в відповідному експлуатаційному паспорті який долучається до комплекту товару.
5.Умови обміну товару, інше:
5.1. Споживач має право на обмін товару або скасування договору купівля – продажу товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, за обов’язкових умов, а саме:
- товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики, заводські пакувальні та буферні плівки наявні на товарі відповідно установки виробником;
- наявність завантаженого програмного забезпечення в товарі, не передбаченого виробником як базова версія поставки, оскільки перед початком завантаження ви дали явну попередню згоду і визнали, що ви втрачаєте право на відмову;
- наявність розкриття програмного забезпечення з пакувальної коробки після доставки (продукція деяких виробників);
- наявність розрахункового документу, який виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Возврат и обмен
Согласно "Закону Украины о защите прав потребителей", все категории товаров, представленные в интернет-магазине aStore, могут быть возвращены в течение 14 дней с момента покупки, если они находятся в надлежащем состоянии (в том же виде, в котором были приобретены), в оригинальной упаковке и с полным комплектом поставки и без следов использования, активации(процесс первого запуска для техники Apple). Процесс обмена, возврата происходит согласно статьи 9 "Закону Украины о защите прав потребителей".
Если вам необходимо вернуть товар, вы можете обратиться в наш магазин в течение 14 дней с момента покупки и при наличии товарного чека произвести возврат. Товар ненадлежащего качества может быть возвращен, отремонтирован или заменен в течение гарантийного срока, если были обнаружены заводские дефекты.
Если вы решите вернуть товар, оплаченный онлайн картой Visa/MasterCard, вы можете получить сумму его стоимости на вашу карту (с учетом комиссии платежной системы) или в наличной форме. Если возврат произошел по вине интернет-магазина aStore, транспортные расходы будут оплачены магазином. Все остальные расходы несет покупатель.
Не подлежит гарантии
Аксессуары, идущие в комплекте с изделием (зарядные устройства, карты памяти, сумки и т.д.). Уцененные товары, товары бывшие в употреблении и комиссионные товары (если гарантия не указана отдельно)
Внимание
Перед обращением в сервис настоятельно рекомендуем выполнить резервное копирование Ваших персональных данных в облаке хранилища iCloud или на любой внешний накопитель информации. В процессе диагностики и ремонта устройство может быть восстановлено до заводских настроек или обновлена версия ПО. Компания не несет ответственности за сохранение вашей персональной информации, изменение или невозможность использования этих данных.